2012. május 20., vasárnap

La Otracina+Kadavar+Head For The Sun. Beszámoló!


Újabb csoda tétel története, ezúttal a Blogba!

Pont kapóra jött a pénteki szabadnap, legalább ott tudtam leenni ezen a bulin, ahol a magyar képviseletet ezúttal a Head for The Sun adta, nyitózenekarként. Alapozásnak nagyon jók voltak, én tőlük most láttam az eddigi legdinamikusabb koncertjüket. Kicsit több terük is volt sajna a színpad előtt, na de ezt ki is használták. Ment Rico körtánca az elmaradhatatlan füstben, egymás gitárjának pengetése, közös” jumpolás”, és a pózsorfal sem maradt el.... 

Béci aki a BFT gitárosaként, itt most a basszeros poszton mozog, megint bejátszotta magát a közönségbe hangulatfokozóként...Minél többet hallom őket, egyre jobban szólnak, ami most különösen tetszett az Rafkó gitárhangzása volt ami eltért az eddigitől, most egy kicsit szörcsögőre sikeredett...A szokásos feldolgozások mellett (Slo Burn, Spiritual Beggars, Flootgate stb...) azért a végére hagyott saját szám, az Another Day-t tolták a legjobban oda...


Másodikként a berlini Kadavar lépett fel, akik külsejükkel és hangzásukkal visszarepítettek minket a 60–as évekbe...Zenéjük ott élőben hallgatva kicsit keveredett nekem a Black Sabbath hangulatával, a Firebird dallamos lendületével. Még a kezdésük előtt sikerült lefotóznom az énekes mindkét gitárját ami közül a legjobban a Gibson  SG érdekelt (nem mintha a három pickup-os Epiphone SG-re nem csorogtam volna).
  

Régi beért darabnak látszott, és sajnáltam is, hogy csak pótgitárnak tette maga mellé a srác. De valahogy nagyon akarhattam hallani mert a kb. a második szám után elszakadt a húr rajta, és vette is nyakába a másikat. (Minden kívánságom így teljesüljön hehe.) Itt is külön említésre méltó a dobos munkája, aki a maga két méterévvel csapta szét a teret...

Az est záró zenekara a La Otracina is rendben volt, sok említésre méltót nem tudok mondani róluk mondani róluk, azon kívül, hogy a dobos-énekes volt a legviccesebb figura a bandába, aki fazonra beillett volt egy Eagles of Dead Metal showba is.

Amit megint sajnáltam az a közönség létszáma. Igen, talán érezhető, hogy hétköznapi buli, és talán a belépő is kicsit magasabb volt szokottnál, de néha olyan nehéz visszaadni azt, ami egy ilyen estén éri az embert...ha ott van!
Még több ilyet!

1 megjegyzés:

Rico RokkaRolla írta...

én ki is próbálhattam azt a régi-régi Gibson SG-t :)